Het Verdorven Genootschap

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Verdorven Genootschap
Het Verdorven Genootschap
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Admin
Admin
Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 10-10-17
https://hetvergen.actieforum.com

Zie ik het te simpel?  Empty Zie ik het te simpel?

do nov 30, 2017 1:12 pm
Misschien hameren we, in het migratiedebat, wel met z’n allen op de verkeerde nagel? Grenzen dicht of open, bootjes terugsturen of niet, asielzoekers wel of niet toelaten en zo ja, hoeveel dan? Vragen waar we duidelijk niet uit komen, laat staan, dat er een consensus zou groeien. Misschien stellen we de verkeerde vragen?

Als we nu eens nadachten over een veel positiever, maar tegelijkertijd veel duidelijker verhaal. Grenzen wagenwijd open voor iedereen die daadwerkelijk bereid is onze waarden te aanvaarden, iedereen die onze spelregels respecteert, iedereen die wil meewerken aan onze economie; vooral ook, iedereen die effectief bereid is zijn eigen godsdienstigheid daar te bewaren waar ze thuishoort, namelijk in de privésfeer.

Aan al die mensen, wees welkom. We zullen u ontvangen met steun, taallessen en begeleiding. En àlle anderen geven we het grote voordeel van de duidelijkheid: terug naar af en passeer niet langs de bank.

Dit ruikt geweldig naar simplisme of populisme. Maar het is me niet duidelijk waarom.

Max
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum